ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

Summer favorites 2016

IIIII POZDRAV SVIMAAA.

Dobro došli u moj novi post, odnosno oproštajni post. Škola je za 6 dana, ljeto nam ide. Ovo ljeto mi i nije bilo baš nešto. U Hrvatskoj je bilo skroz čudno vrijeme. Pa hladno pa vruće, nikako nije bilo onog pravog ljeta, ali nećemo sad o tome. Nadam se da ste mi se odmorili i da ste spremni za nove pobjede. I još samo nešto.... Sretan povratak u školske klupe, trebati će vam.
I da napokon počnemo s postom. Znači za danas imam ljetne favorite. Stvari koje sam stalno koristila ovo ljeta, neke i ne baš cijelo, ali morala sam ih svrstati u favorite jer su odlični. Najprije ću krenuti sa šminkom...

1. I kao prvu stvar imam ovaj S A V R Š E N I highlighter, znači predivan je. Može koristiti u dnevne i noćne varijante. Cijena je stvarno pristupačna, a nije vam ni žao dati nešto više kad je ovako dobro.


2. I sljedeća stvar je ovo savršenstvo s Pink pande, stvarno moram pohvaliti ovo stranicu, šminka im je skroz kvalitetna, a dosta jeftina, ostavit ću vam link na kraju posta da možete pogledati, a i također link ove stvari. Kao što rekoh, odlično, savršeno se blenda, pigmentacija isto odlična, ma tople preporuke.

FREEDOM: https://www.pinkpanda.hr/proizvod/freedom-contour-stik-pro-contour-shaped-sticks-medium-02-109_145





















3. I treća stvar koja se našla u mojim favoritima je Chocolate paleta, koju sam već jedan put spominjala u haul postu. Također odlična stvar, pigmentacija vrh, izbor boja odličan. Za tamnije i za svjetlije look-ove. Ja sam svočala one sjenke koje sam ja najviše koristila ovo ljeto iako nisam tip tako tih svijetlijih boja,oduševile su me. Također ju možete pronaći na Pink Pandi.

Chocolate paleta: https://www.pinkpanda.hr/proizvod/i-heart-makeup-paleta-sjenila-vice





















4. I zadnja stvar od šminke jeeeeeeee liquid camouflage od Catrice-a. O tome neću puno pričati. Vjerujem da ste čuli od svih youtube.ra, blogerica i ostalih sve riječi hvale, tako da vam drugo ne preostaje nego da probate. Moj je u nijansi (020 light beige), a cijena mu ju 28 kn mislim.




5.  Peta stvar koju ću vam pokazati je ova micalarna od Garniera. Odlična stvar. Šminku skida u jednom potezu. Meni osobno za moju kožu odlično paše, a imam mješovitu kožu. Lice mi pude pre mekano i baš zbog ovog ulja na površini ga ne isušuje. Cijena je negdje oko 40 kn.


6. I sljedeća stvar od kozmetike je ovaj body lotion. Dobila sam ga na poklon tako da vam ne mogu reći cijenu ni mjesto kupovanja. Jedino mogu reći da predivno miriše i hidratizira kožu. Ja ga uvijek namažem navečer poslije kupanja i koža mi ujutro izgleda odlično.




7. Također vam moram pokazati ovaj shower gel. Isto sam ga dobila na poklon pa mu ne znam cijenu. Odlično miriši, također koža bude mekana poslije korištenja pa ako nađete negdje definitivno kupite jer nećete požaliti.




8.  I sljedeća stvar je ovaj Nivea stik. Obožavam ga. Već duže vrijeme ga koristim i moram priznat da sam oduševljena jer je ovo prvi koji stvarno traje ovoliko koliko piše. Miris je predivan, a cijena negdje oko 28 kn ja mislim.




9. I sljedeća stvar koju imam je ovaj regenerator za kosu. Znači ovo čudo je meni skroz obnovilo kosu. Kosa mi je sad skroz mekana i još jedna stvar je ta da nakon pranja mi je ravna, nije više onako čičkava, ako me shvaćate. Nisam sigurna za cijenu, ja sam kupila u Kozma na akciji od 16 kn. Ali definitivno probajte vi oni koji imate malo oštećenu kosu od peglanja ili slično. Pomoći će vam.


10. I zadnja stvar što se tiče kozmetike je ovaj preprepredivan parfem. Ja sam stvarno zaluđena njime. Stalno, ali baš stalno ga koristim. Miris baš i ne znam opisati, ali nešto slatkasto..... Ne znam tako da bolje ne. Dugotrajnost odlična, što se baš i nije moglo očekivati s obzirom na cijenu od samo 28 kn . Uzela sam ga u cm-u, tako da brzoo po njega.




11. Sad prelazimo na rendom stvari, a prva stvar je ova žuta torba koju ste mogli vidjeti u već jednom postu. Obožavam ju. Uklapala sam ju u baš sve kombinacije, boja je ljetnja, definitivno favorit. Cijena joj je bila oko 130 kn koliko se sjećam.





















12. Durga rendom stvar jesu ove sandalice. Bijela boja koja ide uz sve, predivni zlatni detalji. Stvarno top, stalno sam ih nosila. Cijena im je bila 50 kn, a kupila sam ih u Dolce Iva.














13. I također ovog ljeta sam imala omiljenu knjigu, a to je Šopingholičarka se udaje od Sophie Kimsella. Radi se o djevojci imena Becky Bloomwood, koja obožava shooping i napokon radi posao iz snova, troši tuđi novac,a još je za to i plaćena. Živi na Manhattanu s dečkom u kojeg je zaljubljena. Jednog je dana taj dečko zaprosi i sve se mijenja. Nada se da će uživati u pripremama za vjenčanje, ali u to se sve umiješa bogata svekrva... Knjiga je stvarno savršena i poučna. Nadam se da će te imati priliku pročitati je.




















14. I zadnju omiljenu stvar koju imam ovoga ljeta je pjesma po imenu Me too od Meghan Trainor. Opsjednuta sam njome. Ostavit ću vam link ispod da ju poslušate ako još niste.

Meghan Trainor- Me too https://www.youtube.com/watch?v=qDRORgoZxZU


I to bi bilo to za ove ljetne favorite, nadam se da vam se sviđaju. Voljela bih da u komentre napišete jeste li vi koristili jedan od ovih proizvoda i kako vam se svidio. Do sljedećeg puta ljubim vass :*


INSTAGRAM-
https://www.instagram.com/josipaerceg2/?hl=hr
FACEBOOK-
https://www.facebook.com/jopa.erceg
SNAPCHAT- josipaerceg
E-MAIL: josipa.erceg6@gmail.com
ASK.FM- JosipaErceg686


Pink panda- https://www.pinkpanda.hr/












































Broj komentara: 11:

  1. Prekrasni su ti favoriti. Nisam niti jedan probala, ali ti je torbica preslatka. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti puno. Bas ne znam mnogo o kozmetici, tako da mi je ovo pomoglo <3 <3 Post je prelijepo uradjen, citko i fino :*
    Zapratila sam te <3
    Zaprati me : http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post i predivne stvarcice! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post, imala sam isti parfem i također sam oduševljena 😊❤️

    Pogledaj moj novi post: http://blogbysanja.blogspot.com/2016/09/zaful-review.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da slažem se i hvala ti, također ću posjetiti <3

      Izbriši
  5. Odlične su ti slike i proizvodi izgledaju odlično! :D


    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala ti puno i šteta što nisam iz BIH, ali nadam se sljedeći put <3

    OdgovoriIzbriši