četvrtak, 1. rujna 2016.

Avon haul/ COLLAB

IIII POZDRAV SVIMA.
Dobro došli u moj novi post. Prije svega želim reći da je ovo collab s jednom blogericom po imenu Doris, sa bloga Dorissbeautycorner . Nas dvije smo se dogovorile da napravimo post na neku temu pa smo se odlučile za neki haul, ja ću pisati Avon haul, a kako bi vidjeli što je ona pisala  obavezno posjetite i njezin post i naravno što više komentirajte.

I još nešto vas želim zamoliti. Kako sada na blogu imam opciju 'prati' sa strane na web verziji (ako ste na mobitelu spustite se skroz do kraja  i vidjet će te opciju 'prikaz web-verzije' i kao što sam rekla sa desne strane vam piše prati i kliknite na to) bilo bi mi jako drago da me pratite kako ne bi propustili niti jedan post.

Možemo se vratiti postu...Znači za Avon haul sam se odlučila zato što mi je baš prekjučer stigao paket i mislila sam zašto vam ne bi pokazala što sam ja to naručila. Nadam se da će vam se stvarčice svidjeti. Pa krenimo...

1. Prva stvar koju ću vam pokazati jest ovu preeeeedivnu LUCK mirisnu vodicu. Znači savršena je. Onako ima neki slatkasti miris. Jučer sam ju nosila u grad i mogu reći da i ne traje baš dugo, što se moglo i očekivati. Nije baš velika boca ,tako da možete ju staviti u torbu i nadograditi koliko je potrebno. Cijena je bila 39 kn.
















2. Sljedeća stvar koju sam naručila jeste ova Avon CC krema u nijasi 'Natural beige'. Uzela sam ju najviše zbog škole, tako da ju nisam još probala, možda u nekom od sljedećih postova kažem utiske.Cijena joj je bila 45 kn mislim.




3.I sljedeća stvar koju imam je također parfem po imenu Dreams. Također SAVRŠEN (moram priznat da mi se baš sviđaju Avonovi parfemi haha). Dosta je drugačiji od onog prošlog. Ima onako malo jači miris, ako me shvaćate i puno duže stoji na koži. Cijena mu je bila 50 kn.
















4. Kao četvrtu stvar imam Avonovu olovku za obrve u nijansi 'Dark brown'. Nisam ju još probala, ali čini mi se dosta precizna i pigmentirana pa ćemo vidjeti, nadam se da će biti dobra. Cijena joj je bila 19 kn.





















5. I peta stvar je ovaj losion za skidanje šminke. Probala sam ga već. I mogu reći da dosta dobro skida šminku i koža nakon njega bude dosta onako mekana. Cijena mu je bila 26 kn.



















6. I sljedeća stvar koju imam je ova mini paletica za obrve koja sadrži vosak i sjenku, također se tu nalazi i aplikator kojeg sam ja zaboravila staviti,ai nema veze. Onako je dosta je tvrd pa je odličan za nanos voska. Probala sam i sjenka mi se ne sviđa, opće nije pigmentirana, a vosak je odličan i puno je lakše oblikovati obrve nakon što ga nanesete. Cijena joj je bila 55 kn.




















7. I sljedeće dvije stvari jesu šampon i regenerator sa maraokanskim arganovim uljem. Ja ga još nisam koristila, ali prijateljica je i kaže da su odlični, tako da jedva čekam probati. Za cijenu nisam sigurna.




















8. I sljedeća stvar koju sam napokon naručila je taj slavni Avonov fiksator. Ovaj se može koristiti i kao primer, tako da jeeeeeedva čekam probati.

















9. I predzadnja stvar koju imam je Avonov matt ruž u nijansi 'Ravishing Rose'. Na usnama izgleda super, ali nakon što ih hidratizirate i ispolirate kako nebi bilo one sitne kožice, jer zbog nje nakon što nanesete ruž, usne izgledaju baš isušeno. Sve u svemu pigmentacija je super, a dugotrajnost okej.



10. I zadnja stvar je Avonova četkica za obrve ( znam da ne izgleda kao da je za obrve, al da). Ja sam je već koristila, ali na način da kad već popunim obrve, onda na kraju samo prođem s njom da se ta olovka/sjenka ravnomjerno rasporede i mogu vam reći da daje odličan finish. A što se tiče kvalitete, odlična kao i svaka Avonova četkica. Cijena je bila 15 kn.




















I to bi bilo to za ovaj post. Nadam se da su vam se stvarčice svidjele. Ne zaboravite komentirati što vam se najviše sviđa i također ne zaboravite me pratiti.<3

INSTAGRAM- https://www.instagram.com/josipaerceg2/?hl=hr
FACEBOOK- https://www.facebook.com/jopa.erceg
SNAPCHAT-josipaerceg
E-MAIL:josipa.erceg6@gmail.com
ASK.FM- JosipaErceg686

Broj komentara: 20:

  1. Neke stvari sam vec probala a neke ne uglavnom svi Avonovi proizvodi su odlicni http://mylittleparadiseinthiscrazyworld.blogspot.ba/2016/09/online-shopping-yes-or-no.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, i mnogo mi se sviđa ova Avon paleta 👍

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se svidja fiksator,te olovka za obrve i idem ih što orije kupiti i probati !!😊
    http://asmalldoseofthebeginning.blogspot.ba/?m=1#_=_

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post, jako volim Avon proizvode! Btw.pratim te sada na blogu pa ako bi mogla uzvratiti na moja oba bloga puno bi mi značilo. <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post ♥
    Prezadovoljna sam suradnjom hahah ♥
    Najviše mi se sviđaju cc krema i ovaj parfem Dreams ♥
    Nadam se da će mi uskoro Avon katalog past u ruke ♥
    Želim ti lijep ostatak dana ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/2016/09/beauty-haul-collab-w-josipa.html
    XoXo

    OdgovoriIzbriši
  6. obozavam avonove proizvode, ova luck vodica za tijelo mi je bas upala u oko, morat cu je isprobati

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvari su stvarno divne! <3

    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako ti nije problem pogledati moj blog, te ako ti se svidi nadam se da ćeš se učlaniti :
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan haul!
    Jako volim Avon, probala sam dosta ovih stvari, vjerujem da ćeš uživati. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iva hvala ti puno,vec uzivam,stvari su odlicne stvarno❤️

      Izbriši
  9. Divan post, vecinu sam isprobala! Ja vec duze vreme koristim Avon senku i vosak za obrve i prezadovoljna sam! Samo sto mi se jedino ne dopada cetkica, nju ti ne preporucujem za koriscenje. ♥

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,a cetkicu koristim samo za nanos voska,jer je tvrda😂❤️

      Izbriši