subota, 27. kolovoza 2016.

Back to school: 5 simple hairstyles

IIIII POZDRAV SVIMAAAAA.

Dobro došli u još jedna BTS post. Za danas sam vam spremila 5 frizura koje možete nositi u školu i koje su dosta jednostavne za napraviti.
 I samo želim reći da uživate još dok možete i da svaki minut dobro i zabavno iskoristite, jer škola je na vratima, još 8 dana. (barem u Hrvatskoj). I još nešto želim napomenuti, a to je da u sljedećem postu, napokon idu BTS outfit-i. Pa uživajteeeee.

1. Prva frizura je ona frizura koju ja jednostavno obožavam, a to su Kim Kardashian braids (čula sam da se tako zovu haha). Znači to su dvije platenice koje možete raditi na dva načina. Prvi način je da radite onu normalnu platenicu, a drugi način je da isto radite platenicu, ali s obrnute strane. (Nadam se da sam vam dobro objasnila). Platenice su stvarno predivne, kosa vam je uredna, ne smeta vam dok pišete i najlakše ju je održavati.



















2. I druga frizura jesu ove dvije slatke punđice. Također su jednostavne za napraviti. Izgleda kao da ste se dosta trudili oko svoje kose, a zapravo je pre jednostavno. Ja ih još nisam nosila, ali mislim da ću ih uklapati uz sve.











3. I sljedeće jest obični rep. Nemam tu što puno pričati, jako praktično, ne smeta vam kosa, također za svaku priliku. Ja stvarno dosta,dosta često nosim rep, jer ne volim raspuštenu kosu. A na taj način mi izgleda stvarno uredno.




















4. I četvrta frizura jest messy bun. Oboooožavam taj način vezanja kosee. Pre,pre jednostvano,odlično  za one dane kad vam se baš ništa neda i odlazite u školu ono 'messy'.




















5. I zadnja frizura/frizure jesu također punđica i rep. Znate valjda na što mislim, na slici ispod imate prikazano. Na taj način može se zavezati i punđa i rep. Dosta je popularno, a lijepo izgleda pa zašto ne!?


I to bi bilo to za ovaj post, voljela bih da mi napišete u komentare koju frizuru vi najviše volite i također da pišete što bi voljeli vidjeti u nerednim postovima. Za sve moje društvene mreže ostavit ću vam link ispod.

INSTAGRAM-https://www.instagram.com/josipaerceg2/
FACEBOOK-https://www.facebook.com/jopa.erceg
SNAPCHAT-josipaerceg
E-MAIL: josipa.erceg6@gmail.com

2 komentara:

  1. Najviše volim nositi rep jer mi ga je najlakše i najbrže napraviti. Voljela bih vidjeti još BTS postova. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši