nedjelja, 21. kolovoza 2016.

Common white girl TAG

I pozdrav svima, dobro došli u moj novi post.
U prošlim postovima sam zaboravila reći. Znate da me nije bilo nekih mjesec dana, odlučila sam ovaj tjedan baš redovno pisati, tako da i danas ide novi post. Danas sam napravila malu iznimku. Neću pisati back to school post, nego jedan zanimljivi TAG. Ovo nikad prije nisam radila pa se toplo nadam da će vam se svidjeti i da ćete me malo bolje upoznati. Također u sljedećem postu očekujte opet BTS.
















1.OMILJENO PIĆE IZ STARBUCKS-A?
Nisam probala piće iz starbucks-a iz tog razloga što starbucks nema u Hrvatskoj. Ali isto tako velika mi je želja probati  smoothie od jagode i caramel latte. Nadam se da će mi se ostvariti.

2.KOLIKO TI DUGO TREBA DA SE SPREMIŠ UJUTRO?

Oko 10 minuta. Zato što uvijek ono što ću obući spremim navečer i ujutro obavim nešto malo. I također uvijek se dignem u zadnji čas pa budem u ogromnoj žurbi.

3. KOLIKO SELFIE-JA NAPRAVIŠ U JEDNOM DANU?

Sve zavisi o tom kako taj dan izgledam i kakve sam volje. Obično to bude negdje oko 5-6 selfie-ja,ali definitivno više od kad imam snapchat, jer sam se zarazila. (XD)

4. KOLIKO IMAŠ INSTAGRAM FOLLOWERA I KOLIKO SLIKA?

Imam 631 followera i 78 slika. Link mog instagrama možete pronaći na kraju posta.

5. JE LI IKAD KAŽEŠ LOL ILI OMG NAGLAS?

Omg stalno govorim naglas, baš stalno. Više sam postala dosadna, jer mi doslovno svaka rečenica završava tako. A Lol više pišem, nego što govorim. Zavisi od situacije.

6. JE LI NOSIŠ JEDAN ODJEVNI KOMAD VIŠE OD JEDAN PUT?

Da,naravno nemam baš toliko odjeće da jedan put obučem i onda to bacim LOL
To vjerovatno bude ili s drugim hlačama ili drugi  modni dodatak, druga jakna. Da ne izgleda isto.

7. JESI LI RASISTA?

NE.

8. KOLIKO TVITOVA IMAŠ?

Nemam twitter, odnosno imam, al ne znam lozinku, a i ne koristim, bezveze mi je.

9. INSTAGRAM, TWITTER ILI TUMBLR

Insagram.

10. ŠTO NAJČEŠĆE RADIŠ?

Naravno pišem postove, slikam se, gledam youtube videe, šminkam....

11. KOJI SU TI OMILJENI YOUTUBERI?

Svi balkanski youtuberi, od kojih mogu izdvojiti Marija Žeželj, Jasmina Stambolic,Anastasija Grujic, Bibi Andy,Zorannah, Sonja Kovač, Marko Vuletić... A od stranih Alisha Marie, Makeupthang, MamaMiaMakeup, MyLifeAsEva, Niki and Gabi, Nicol Concilio....

12. KOLIKO ČESTO SREĐUJEŠ NOKTE?

Kako imam gel na noktima, svakih mjesec dana.

13. JESI LI ŠOPINGHOLIČARKA?

Naravno da jesam, uživam u tome, stalno nešto kupujem, ''opsjednuta'' sam odjećom i šminkom. Kad dođem u neku trgovinu, jednostavno govore mi da ih uzmem haha.

14. KOLIKO SI PUTA GLEDALA MEAN GIRLS?

Nikad nisam gledala Mean Girls.

15. JE LI IMAŠ MNOGO ODJEĆE?
Samo ću reći, odjeće nikad dosta. Jedina osoba koja misli da imam previše odjeće je moja mama. -_-

16. JE LI SLIKAŠ SVOJU HRANU PRIJE NOGO ŠTO JU POJEDEŠ?
Da haha, nekad zaboravim jer budem previše gladna. (XD)

17. DA LI SVAKOG DANA NOSIŠ ŠMINKU?
Ne, šminku jedino nosim kad se slikam ili kad idem s prijateljicama, nekad i tada preskočim.

18. KAKVE SU TI OCJENE U ŠKOLI?
Odlične.

19. KAKO OBIČNO PRAVIŠ FRIZURU?
Ne pravim ju, najčešće zavežem kosu u rep ili ju skupusim u pundžu,napravim one dvije platenice,rijetko kad imam spuštenu kosu.

20. JE LI UVIJEK IZGLEDAŠ PRISTOJNO? 
Skoro uvijek sam sređena, volim lijepo i izgledati.

I to bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svidio i da ste nešto saznali o meni. <3

INSTAGRAM-https://www.instagram.com/josipaerceg2/
MAKE UP INSTAGRAM-https://www.instagram.com/josipaipaula/
FACEBOOK-https://www.facebook.com/jopa.erceg
SNAPCHAT- josipaerceg

2 komentara: